- Nieuws
- Waarom snelwegreclame niet mag ontbreken in je mediamix
Waarom snelwegreclame niet mag ontbreken in je mediamix
Je bent er als ondernemer vast al mee bekend: de mediamix (ook wel bekend als de communicatiemix). Het is een mix van verschillende mediakanalen die je kan inzetten om je reclameboodschap te verkondigen. Dit kunnen zowel offline als online kanalen zijn. Een mediakanaal die zeker niet mag ontbreken in deze mix is snelwegreclame. En wij leggen je uit waarom.
De kracht van de herhaling
Door je reclameboodschap via verschillende mediakanalen te verspreiden, zorg je ervoor dat jouw doelgroep je overal tegenkomt (in de krant, op de radio, op social media, langs de snelweg etc.). Doordat je op deze manier meerdere keren met je doelgroep in contact komt, blijft de reclameboodschap – bewust of onbewust – beter hangen. De kracht van de herhaling!
De kracht van snelwegreclame
Met digitale snelwegreclame kun je snel en effectief groots uitpakken. Of je nu meer naamsbekendheid wilt creëren, wilt laten weten waar je te vinden bent, je aanbieding wilt promoten of je evenement een boost wilt geven. Een ander voordeel van adverteren langs de snelweg, middels een digitale reclamemast, is dat je er niet omheen kan. Het is prominent aanwezig (het is niet weg te zappen of uit te zetten) dus je reclameboodschap zal zeker gezien worden door de grote massa. Daar komt nog eens bij dat digitale schermen een hogere attentiewaarde hebben dan reguliere analoge vlakken.
De tekst loopt door onder de afbeeldingen
Snelwegreclame bij MDH On Screen
De digitale reclamemast van MDH On Screen staat op een zeer goede zichtlocatie, namelijk vlak langs de A18 op het bedrijvenpark nabij Wehl. Dagelijks passeren tienduizenden passanten dit punt. De reclamemast is voorzien van twee digitale LED schermen. Het grote voordeel hiervan is, is dat je zelf altijd de controle hebt over je reclameboodschap en deze dus ook altijd actueel is. Op vrijwel ieder gewenst moment kan je je boodschap aanpassen. Deze flexibiliteit is voor veel ondernemers ook een belangrijke reden om digitale snelwegreclame steeds meer te omarmen en een vast onderdeel te maken in de mediamix.
En met een omloopsnelheid van 6 seconden komt je reclameboodschap minimaal iedere 2 minuten voorbij. We herhalen het nog maar een keer; de kracht van de herhaling 😉
Ben je benieuwd naar de ervaringen van andere ondernemers met MDH On Screen?
Je leest ze hier >>
Ook opvallen met snelwegreclame?
Ben je benieuwd naar wat de inzet van snelwegreclame voor jou kan betekenen? Wij helpen je graag verder. Van meedenken bij het opzetten van een campagne tot aan het ontwerpen van de daadwerkelijke advertentie(s). Neem gerust contact met ons op via 0314 – 361130 of mail ons via info@mdhonscreen.nl.
Natuurlijk kan je ook hier jouw contactgegevens achterlaten, dan neemt een van onze accountmanagers zo snel mogelijk contact met je op.