- Nieuws
- Waarom snelwegreclame inzetten voor personeelswerving?
Waarom snelwegreclame inzetten voor personeelswerving?
Anno 2021 is het een hele uitdaging om ‘goed’ personeel te vinden. Tussen sommige branches en organisaties is de strijd op de arbeidsmarkt hevig opgelopen. Hoe zorg je er dan voor dat jouw vacature opvalt? Heb je wel eens nagedacht over de inzet van snelwegreclame? Wij leggen uit waarom dit een ideaal mediakanaal is voor personeelswerving.
Prominent aanwezig
Eén van de grootste voordelen van de digitale reclamemast (langs de A18) is dat je er niet omheen kan, het is prominent aanwezig. Jouw vacature is groots in beeld en is niet weg te klikken, aan voorbij te scrollen of weg te zappen. Daar komt nog eens bij dat digitale schermen een hogere attentiewaarde hebben dan analoge schermen.
De juiste trigger
Het grootste gedeelte van de arbeidsmarkt (70%) is passief werkzoekend. Dat wil zeggen dat deze mensen op dit moment al een baan hebben en niet actief op zoek zijn naar een andere baan. Maar door ze te bereiken met de juiste ‘trigger’ staan zij wél open voor een nieuwe uitdaging. En laat die trigger nou net jouw vacature op de digitale reclamemast zijn waardoor ze nieuwsgierig worden naar de functie en jouw bedrijf.
Flexibiliteit & variatie
Een ander voordeel van de digitale reclamemast is dat het heel eenvoudig is om te variëren met verschillende advertenties en boodschappen. Binnen een campagne kun je dus verschillende uitingen laten zien (en dit kun je tussentijds zelfs nog wijzigen). Of speel met de verschillende rijrichtingen door op elk scherm een andere boodschap te laten zien. Daarnaast kun je ook zelf bepalen op welk moment of momenten je vacature zichtbaar moet zijn.
Groot bereik
Met de inzet van snelwegreclame bereik je veel mensen in een relatief korte tijd. Meer dan 53.000 passanten per dag en 369.000 passanten per week passeren de digitale reclamemast langs de A18. De kans dat jouw nieuwe werknemer hiertussen zit is zeer groot.
Zij gingen je voor
Diverse branches en bedrijven waren met een campagne gericht op personeelswerving zichtbaar op de digitale reclamemast van MDH On Screen. Bekijk hieronder enkele voorbeelden.
Fongers & Fongers
Dextron Personeel
Benieuwd hoe Dextron Personeel het adverteren op de reclamemast heeft ervaren?
Je lees het hier.
Media Doctors
Benieuwd hoe Media Doctors het adverteren op de reclamemast heeft ervaren?
Je leest het hier.
Olympia Uitzendbureau
Dijkema Ramen en Deuren BV
Ben jij ook op zoek naar personeel?
Wil jij op een effectieve manier veel mensen tegelijk bereiken voor jouw vacature? Onze accountmanagers adviseren jou graag over de mogelijkheden.
Neem contact met ons op via 0314 – 361130 of info@mdhonscreen.nl.
Ook kan je hier je gegevens achterlaten en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.