- Nieuws
- Haal het uiterste uit onze LED-trailers met deze spraakmakende reclamestunts
Haal het uiterste uit onze LED-trailers met deze spraakmakende reclamestunts
Think out-of-the-box met onze LED-trailers! Hoe zet je deze eyecatchers op een originele manier in en onderscheid je je van de concurrent? Wij hebben vijf voorbeelden van spraakmakende reclamestunts, die je zou moeten inzetten om jouw merkboodschap onder de aandacht te brengen, voor je op een rij gezet.
1. De helpende hand
Zorgen dat het publiek écht naar je LED-advertentie kijkt? Dat doe je met informatie die passanten niet willen missen. Denk aan actuele verkeersinformatie en weerupdates; wie wil er nou niet weten waar ze een flitser kunnen verwachten? Staat er een file op de weg en wordt er nog neerslag verwacht vandaag? Daar kijkt men van om. En vergeet dan niet jouw merkboodschap of logo mee te nemen in het ontwerp.
2. Livebeelden- en informatie
Het is mogelijk om livebeelden en live-informatie te vertonen op onze mobiele LED-schermen. Maak hier gebruik van! Vertoon de actuele wedstrijdscore van de lokale voetbalclub die een belangrijke wedstrijd speelt of laat live-beelden zien van de hardloopronde die bezig is op het sportevenement in jouw stad. Ook bijvoorbeeld nieuwsinformatie of een evenementenkalender (misschien wel van jouw bedrijf) zijn uitstekend om te vertonen op onze LED-trailers.
3. Maak het interactief
Zorg voor meer betrokkenheid door je advertentie interactief te maken; zo kun je bijvoorbeeld een prijsvraag of leuk raadsel bedenken voor op onze LED-trailers. Of ga voor een fotowedstrijd en laat voorbijgangers foto’s in een bepaald thema opsturen naar je sociale mediakanalen, zodat zij kans kunnen maken op één van je producten.
Om je doelgroep in een fractie van een seconde meer informatie te kunnen bieden, kun je een QR-code die verwijst naar bijvoorbeeld je website of een bedrijfsvideo weergeven. Of denk jij out-of-the-box en laat je je klanten meedenken over het ontwerp van een nieuw product, door ze via een LED-wall naar hun mening te vragen? De mogelijkheden zijn eindeloos…
4. Spiegeltje spiegeltje… op een LED-trailer?
Een ander idee waarmee je zorgt voor zowel offline- als online exposure; gebruik een LED-wall als gigantische spiegel!
Zet de LED-trailer op een drukbezochte plek neer als een grote fotolijst en laat voorbijgangers zichzelf terugzien door middel van een camera naast het scherm.
Kies er eventueel voor je advertentie humoristisch te maken door een grappig filter toe te passen. Of kies bijvoorbeeld voor een kerstachtig fotolijstje en maak zo een photospot op een kerstmarkt. Laat je logo en huisstijl terugkomen in het ontwerp en zie jouw merk al snel overal online voorbijkomen in mensen hun foto’s!
5. Filmpje pakken
Wie houdt er nou niet van een goede film? Onderscheid je van de concurrent en richt een outdoor cinema in stijl van jouw merk in, door een leuke film af te spelen op een LED-trailer! Dé perfecte manier om als sponsor terug te keren op een bekend event of festival.
Kies voor een klein logo onder in beeld en kleed de omgeving aan door bijvoorbeeld spandoeken, zitzakken of vlaggen in de huisstijl van jouw merk neer te zetten. Dit kan op een vrij toegankelijke plek, maar ook op een goedbezocht evenement. Reken er maar op dat deze unieke actie zorgt voor een flinke groei als het gaat om naamsbekendheid.
Ook opvallen?
Wil jij ook indruk maken met een onderscheidende reclame? We denken graag met je mee! Even sparren? Bel ons op 0314 – 36 11 30 of stuur een mail naar info@mdhonscreen.nl.