- Nieuws
- Reclamebord langs de (snel)weg heeft impact
Reclamebord langs de (snel)weg heeft impact
Bij het inzetten van de mediamix denkt men niet direct aan buitenreclame (out-of-home). Zonde! Want uit recent onderzoek van WARC met data van Target Audience GWI blijkt dat zo’n groot ‘bord’ langs de (snel)weg gewoon echt werkt.
Advertenties langs de (snel)weg meest memorabel
Wie eens in het buitenland is geweest zal het vast herkennen, de totale chaos van reclameborden langs de wegen. Maar al die drukte is er niet voor niets. Sterker nog: het reclamebord langs de (snel)weg heeft impact! Out-of-home media is wereldwijd hersteld van de pandemische neergang en grote reclameborden langs de (snel)weg lijken inderdaad het meest memorabele formaat te zijn. Dat blijkt uit onderzoek van WARC met data van Taget Audience GWI.
Uit de gegevens van GWI blijkt dat advertenties die langs de (snel)weg te zien zijn het meest memorabele out-of-home format zijn. 45,6% van de forensen zegt zich advertenties te herinneren die te zien waren tijdens hun laatste woon-werkverkeer-rit.
Broekhuis Doetinchem met hun campagne voor de BMW 1 Serie
Ook impact maken?
Maak ook impact met jouw reclameboodschap. De digitale reclamemast van MDH On Screen staat vlak langs de A18, het drukste snelwegpunt van de Achterhoek. Daarbij ben je verzekerd van relevant bereik. De A18 wordt dagelijks door zeer veel woon- en werkverkeer gebruikt.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden van MDH On Screen?
Neem dan nu contact met ons op en ontvang een offerte op maat.
Bron: Marketingfacts