- Nieuws
- Groots zichtbaar zijn tijdens de Oktober Woonmaand?
Groots zichtbaar zijn tijdens de Oktober Woonmaand?
Ook al hebben we onlangs nog kunnen genieten van een aantal tropische nazomerdagen, de herfst is nu toch echt officieel begonnen. Het zomerse buitenleven gaat plaatsmaken voor de herfstachtige dagen binnen. We gaan het weer gezelliger maken in huis of geven onze woning zelfs een hele metamorfose. Voor winkels en bedrijven in de woonbranche liggen er genoeg kansen, zeker tijdens de Oktober Woonmaand. Maar hoe zorg je ervoor dat je dan extra opvalt? MDH On Screen helpt je graag.
Naamsbekendheid vergroten middels snelwegreclame?
Snelwegreclame is dé manier om je naamsbekendheid te vergroten. Je bereikt immers een groot publiek. Digitale snelwegreclame is een uitstekend middel om op een effectieve en laagdrempelige manier herhaaldelijk je (merk)naam onder de aandacht te brengen. Hierbij komt ook nog eens dat een digitale reclamemast een hoge attentiewaarde heeft, waardoor je zichtbaarheid wordt vergroot.
De digitale reclamemast van MDH On Screen staat langs de A18, het drukste snelwegpunt in de Achterhoek. Maandelijks passeren 1.800.000 passanten de reclamemast. Je weet dus zeker dat een groot deel van jouw doelgroep de advertentie ziet.
Onder andere Slaapspecialist in Drempt en Zit en Relax in Wehl zijn bedrijven die hun naamsbekendheid hebben vergroot door te adverteren op de digitale reclamemast langs de A18.
Acties onder de aandacht brengen middels snelwegreclame?
Heb jij een leuke (kortingsactie) tijdens de Oktober Woonmaand? Breng het extra onder de aandacht door te adverteren op de digitale reclamemast langs de A18. Nederlanders zijn immers dol op acties en kortingen.
Tapifloor is hier een goed voorbeeld van. Door te adverteren op de digitale reclamemast langs de A18 konden zij hun ”Luxaflex Actieweken” extra onder de aandacht brengen bij een groot publiek.
Adverteren met verschillende advertenties?
Heb je meerdere merken die je tijdens de Oktober Woonmaand onder de aandacht wil brengen? Dat kan! Dankzij de digitale schermen van de reclamemast aan de A18 kan er snel gewisseld worden in zowel zendtijden als advertenties.
SlaapXpert (dealer van Auping, Morgana en Hästens) adverteerde voor een langere periode op de reclamemast, maar verwisselde tussentijds de advertentie zodat zij twee van hun merken in de spotlight konden zetten.
Adverteren tijdens de Oktober Woonmaand?
Wil je ook extra aandacht genereren tijdens de Oktober Woonmaand? Adverteer dan op de digitale reclamemast langs de A18 en bereik effectief jouw potentiële doelgroep. Wij helpen je graag bij het opzetten van een doelgerichte campagne.
Bekijk hier de advertentiemogelijkheden of neem gerust contact met ons op via
0314 – 36 11 30 of via info@mdhonscreen.nl voor meer informatie.