• Nieuws
  • Commercials om jouw doelgroep mee aan te spreken
29 aug 2024

Commercials om jouw doelgroep mee aan te spreken

Het is je inmiddels wel duidelijk dat we LED-reclame verzorgen en we je dit maar wat graag willen verkopen. Maar, dat heeft écht een reden! Wel meerdere redenen eigenlijk… Want als jij die miljoenen maandelijkse voorbijgangers op de juiste manier aanspreekt, dan verdien je zo’n investering natuurlijk dubbel en dwars terug. Of je nou simpelweg doelt op meer verkoop, een specifieke boodschap wil overdragen of op zoek bent naar personeel; met de juiste advertentie bereik je jouw doel gegarandeerd. En met bijna 30 jaar ervaring geven we je weer graag wat voorbeelden van hoe je kunt zorgen voor een onderscheidende en aantrekkelijke advertentie.

Aftellen maar!

Ligt jouw passie in de evenementenbranche en organiseer je binnenkort een festival, concert of sportwedstrijd? Is het tijd voor de jaarlijkse uitverkoop van jouw winkel of heb je binnenkort een leuke actie voor je klanten? Of jaag jij je dromen achterna en sta je op het punt om een nieuw bedrijf te starten? Laat iedere voorbijganger met je mee aftellen, met een levensgrote countdown op één van onze LED-reclamemasten of mobiele LED-schermen. Zo creëer je een gevoel van urgentie en betrokkenheid en zorg je ervoor dat jouw boodschap de aandacht krijgt die hij verdient.

Vertrouwen bouwen

Of je nou de manager van een gevestigd bedrijf met een grote naam bent of pas net van start gaat als ZZP’er, met jouw bedrijf wil je natuurlijk te allen tijde het vertrouwen van je klant winnen. En hoe doe je dat nou beter dan door wat positieve ervaringen van je huidige klanten en spraakmakende opdrachtgevers te tonen? Laat wat positieve citaten voorbijkomen in jouw LED-advertentie en maak je potentiële doelgroep duidelijk wat je in huis hebt. Ook bijvoorbeeld cijfers, oorkondes en jaartallen onderstrepen jouw expertise en betrouwbaarheid.

Interactie is interessanter

Je wil dat je doelgroep gaat nadenken over jouw advertentie. Of nog beter zelfs, dat je doelgroep er iets mee gaat doen! Gelukkig is LED-reclame perfect om in te zetten wanneer je wil zorgen voor interactie. Bedenk bijvoorbeeld een leuke hashtag en moedig voorbijgangers aan ermee te posten op social media, zodat je de leukste of meest recente posts in real-time voorbij kunt laten komen op een levensgrote mast. Bedenk een uitdagend raadsel en zet deze op de mast, laat mensen hun antwoorden naar je toesturen en geef voor de winnaar een gave prijs weg. Of zet bijvoorbeeld een stelling of wat-zou-jij-liever-vraag in je advertentie, om je doelgroep eens flink aan het denken te zetten over iets vermakelijks. Zo houd je het lekker speels én interessant!

Juiste snaar, juiste moment

Met de flexibiliteit van onze digitale reclame kun je uitstekend inspelen op wat op dat moment relevant is. Inspelen op seizoen- en weeromstandigheden, veranderende verkeerspatronen, het projecteren van tijdgebonden aanbiedingen en inspelen op feestdagen, speciale gelegenheden en actualiteiten. De opties zijn eindeloos! In dit artikel leggen wij je precies uit hoe je met jouw advertentie de juiste snaar op het juiste moment raakt.

Bereik je doel

We kunnen nog wel even doorgaan met onze (eindeloze) ideeën, maar dan wordt het wel heel veel leeswerk. In ieder geval weten we zeker dat zo’n gave digitale advertentie op één van onze advertenties je gaat helpen bij het bereiken van jouw doel.

Toch wat hulp nodig bij het creëren van een pakkende commercial? Even sparren is altijd mogelijk en indien gewenst verzorgen wij ook kosteloos een mooie advertentie voor je.

Bel ons gewoon eens op 0314-36 11 30, of stuur een mail naar info@mdhonscreen.nl. 

 

Terug naar overzicht