• Nieuws
  • Campagne Food&Agribusiness op digitale reclamemast langs de A18; iedere dag een nieuwe advertentie
1 jan 2020

Nieuwe blikvanger voor de Achterhoek: reclamemast aan de A18

MDH On Screen is voortgevloeid uit MDH Uitgeverij. On Screen verzorgt alle uitingen die op digitale schermen worden uitgezonden, waaronder op de nieuwe outdoor LED reclamemast aan de A18. Op een perfecte zichtlocatie, direct gelegen aan de A18 op het bedrijvenpark nabij Wehl, verrijst begin 2020 een outdoor LED reclamemast.

Hart van de streek

De A18 is het drukste snelwegpunt van de Achterhoek. Dagelijks passeren tienduizenden personen het punt. De outdoor LED reclamemast komt dan ook in het hart van de streek te staan. Omdat On Screen trots is op zijn Achterhoekse roots zorgen zij er graag voor dat Achterhoekse bedrijven zich via de outdoor LED reclamemast kunnen tonen om extra naamsbekendheid te verwerven.

Drukste verkeerspunt in de Achterhoek

De outdoor LED reclamemast is vanuit beide rijrichtingen goed te zien. Elke werkdag passeren gemiddeld 59.000 personen de ”Poort van de Achterhoek’. Per maand loopt het bereik op tot maar liefst 1.800.000 passanten. Daarmee is de zichtlocatie zeer geschikt voor bedrijven en evenementen.

Specificaties outdoor LED reclamemast

  • Formaat LED scherm: 8 x 6 meter (circa 50m2);
  • Totale hoogte reclamemast: 16 meter
  • Type scherm: energiezuinig (meest energiezuinige type LED scherm van Nederland)

Bereikcijfers

  • Gemiddeld 59.000 passanten per dag;
  • Gemiddeld 413.000 passanten per week;
  • Gemiddeld 1.800.000 passanten per maand

Bron: MDH Uitgeverij

Terug naar overzicht